Als ik naar www.argenta.be ga, zie ik alleen foto’s en niet de mogelijkheid om mij aan te melden op Argenta’s internetbankieren. Wat nu?

Viewed 3941 Times

Soms wordt niet alle inhoud van de pagina getoond, waardoor u zich inderdaad niet kunt aanmelden. Mogelijk komt dat omdat uw browser (het internetprogramma) geen cookies aanvaardt. Om dat aan te passen, doet u het volgende:

Cookies verwijderen in Internet Explorer

  • Ga naar de instellingen (via het tandwiel rechts boven) en klik op ‘Internet Options’. Ga dan naar het tabblad ‘Privacy’ en schuif de balk naar beneden tot aan ‘Accept all cookies’.

Cookies verwijderen in Firefox

  • Klik op het blokje met 3 streepjes rechts boven > klik op ‘Opties’ > Selecteer ‘individuele cookies verwijderen’.
  • Klik op ‘Alle cookies verwijderen’…

Werkt dit niet, probeer dan het volgende:

  • Klik op het blokje met 3 streepjes rechts boven > klik op ‘Opties’ > selecteer de tab ‘Privacy’ > ‘Geschiedenis’ > Selecteer ‘Geschiedenis onthouden’ bij ‘Firefox zal:’.
  • Start Firefox opnieuw op, ga naar de website van Argenta en probeer opnieuw aan te melden.

 

Wordt de inhoud nog altijd niet correct getoond?

 

  • Klik op het blokje met 3 streepjes rechts boven > klik op ‘Opties’ > selecteer de tab ‘Privacy’ > ‘Geschiedenis’ > selecteer ‘Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis’ bij ‘Firefox zal:’.
  • Er verschijnen nu meerdere opties om te selecteren. Selecteer ‘Cookies van websites accepteren’. Duid ‘Altijd’ aan bij ‘Cookies van derden accepteren’ en duid ‘ze verlopen’ aan bij ‘Bewaren totdat:’.
  • Start Firefox opnieuw op, ga naar de website van Argenta en probeer opnieuw aan te melden.

Cookies verwijderen in Chrome

  • Klik op het blokje met 3 streepjes rechts boven. Klik op ‘Geschiedenis’ > ‘Browsegeschiedenis wissen’. Klik onder ‘Privacy’op ‘Browsegegevens wissen…’
  • Zorg in ieder geval dat ‘Cookies en andere siteplugingegevens’aangevinkt staat bij het verwijderen.

Sluit uw browser af en start opnieuw op. Nu ziet u de volledige inhoud van onze website. Werkt dit niet? Probeer dan het volgende:

  • Klik op het blokje met 3 streepjes rechts boven. Klik op ‘Instellingen’ > ‘Geavanceerde instellingen weergeven..’. Klik onder ‘Instellingen voor inhoud…’op ‘Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld (aanbevolen)’.
  • Start Google Chrome opnieuw op, ga naar de website van Argenta argenta.be en probeer opnieuw aan te melden.

 

Inloggen met een oude browser

Als ik inlog op internetbankieren met een niet-ondersteunende browser word ik hierop geattendeerd?

Ja, dat klopt. Hieronder vindt u meer uitleg die ondersteuning kan bieden.

  1. Browser check
    Via de website www.whatsmybrowser.org kunt u nakijken over welke browser en besturingsysteem u beschikt.
  1. Download link browsers

Internet Explorer
Google Chrome
Mozilla Firefox
Safari

Was this answer helpful ? Yes (0) / No (1)