Ik krijg de foutmelding ‘De log-in gegevens zijn onjuist’ of ‘De response-code is niet correct’. Wat moet ik doen?

Viewed 3644 Times

Deze foutmelding wijst erop dat u een foute response hebt ingegeven. Dat kan verschillende oorzaken hebben:

  • U hebt de verkeerde bankkaart (Maestro-kaart) gebruikt. Hebt u er meerdere? Probeer dan een andere of vraag aan uw kantoor welke u moet gebruiken, als u niet zeker bent. U kunt ook bellen naar 03 285 51 11 (openingstijden: maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur ).
  • U hebt een verkeerd kaartnummer ingegeven.
  • U hebt een foute challenge ingegeven. De challenge verschijnt op uw aanmeldscherm. Typt u die niet correct over in uw Argenta-Digipass, dan krijgt u een foute response.
  • U hebt een foute response ingegeven. De response verschijnt op uw Argenta-Digipass. Typt u die niet correct over in het aanmeldscherm, dan krijgt u een foutmelding.

Herhaal in alle gevallen de hele aanmeldprocedure zoals die op uw scherm staat.

Als u 5 keer na elkaar een foute response ingeeft, dan blokkeren wij om veiligheidsredenen de toegang tot internetbankieren. Om die te laten deblokkeren, belt u naar:

  • uw Argenta-kantoor,
  • 03 285 59 59 (openingstijden: maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur).
Was this answer helpful ? Yes (0) / No (3)